اشتباهات شیر پیر فرانسوی در ایران
 این‌بار نیز محصولات جدید این شرکت را پذیرفتند البته نباید از نظر دور داشت که شرایط انحصاری بازار و ممنوعیت ورود خودروی خارجی در طول 1 دهه به پژو کمک شایانی کرد و بخت و اقبال در بازار ایران همراه این شیر فرانسوی بود. در طول سال‌های اخیر با باز شدن دروازه‌های کشور اوضاع تغییر کرد و با ورود مدلهای جدید و عدم موفقیت ایران‌خودرو در ارائه تنها محصول مدرن این شرکت یعنی 407 در بازار و قطع ارتباط ایران‌خودرو  با پژو عدم عرضه مدل‌های روز کم‌کم برند پژو در اذهان خریداران ایرانی محو گردید اما آنچه تاثیر منفی روی این برند گذاشت ذهنیت مردم از واقعیات ملموس  در بازار می باشد. پژو با تولید مدلهای قدیمی و از رده خارج و عدم نظارت بر روی کیفیت قطعات و همچنین اجازه تولید خودروی آردی با پلت فرمی متعلق به 5 دهه پیش و ناسازگار با بدنه 405 در اصل دچار اشتباه بزرگی شد و برند خود را در بازار تنزل بخشید. امروز با آوردن  نام پژو ناخودآگاه هر مصرف‌کننده ایرانی به یاد نام‌هایی چون 405 و 206 می‌افتد که متعلق به 2 تا 3 دهه پیش است و در مقابل برندهای کره‌ای و ژاپنی که هر روز مدل‌های مدرن و با کیفیت را راهی بازار می‌کنند، حرفی برای گفتن ندارد. لذا پژو برای برگرداندن آبروی از دست رفته در بازار ایران راه سختی را خواهد داشت  تا دوباره خود را اثبات کند.