مشخصات کامل فنی آلفارومئو 4C
جهت مشاهده مشخصات کامل فنی آلفارومئو 4C به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
جهت مشاهده مشخصات کامل فنی آلفارومئو 4C به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
شرکت خودروسازی برلیانس را میتوان یکی از خودروسازان بزرگ چین دانست که برخی از محصولات آن در کشور عرضه میشود و بازار فروش بسیاری خوبی هم دارد، حال این خودروساز چینی اخیرا از یک خودروی کراس اوور جمع و جور با کد V3 رونمایی کرده است که دارای پیشرانه 1.5 لیتری بوده و این امکان وجود دارد که شرکت "پارس خودرو" و گروه خودروسازی "سایپا" علاقه به تولید این
تندر90 ایران خودرو و پارس خودرو به دلیل زنجیره تأمین قطعات یکسان، تفاوت ناچیز در نحوه مونتاژ و همچنین نظارت رنو بر هردو برند عملاً فرق کیفی و مونتاژی خاصی باهم ندارند و اختلاف قیمت و تبلیغات موجود پیرامون نمونه پارس خودرو تنها ناشی از جو حاکم بر بازار است. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دو خودروی هیوندای النترا و کیا سراتو در کلاس سدانهای کوچک قرار میگیرند. هر دو خودرو از پلتفرمهای یکسانی بهره میبرند و قابلیت و تواناییهای آنها نیز به هم نزدیک است. همچنین هر دو خودرو با حدود قیمت 150 میلیون تومان در بازار ایران به فروش میرسند. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
چه حضورشان را تاب بیاوریم و چه به آنها بی محلی کنیم، این خودروها حاکمان بیچون و چرا بازار خودروی ایران در اینروزها هستند. شاسی بلندها را نمیگویم، منظورم خودروهای چینی است، بله. همین جعبههای کمکیفیت اما پرآپشن و بامزه که انواع سدان، هاچبک و شاسی بلندشان بازار ایران را پر کرده است. این بین اخیرا تب خرید شاسیبلندهای چینی به واسطه قیمت ارزان،
در حال حاضر کیا سراتو آپشنال مونتاژی سایپا (نسل دوم) و مزدا3 گروه بهمن به ترتیب با قیمت حدودی 99 و 118 میلیون تومان به فروش میرسند. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
هاچبک های کوچک بازار روز به روز متنوع تر می شوند و حالا این تنوع به قیمت متوسط ها هم رسیده و حالا اگر بخواهید انتخابی حدود 50 میلیونی در بازار هاچبک های جمع و جور داشته باشید، می توانید میان رنو ساندرو و پژو 207 جدید، یکی را انتخاب کنید. این گزینه ها هم در نسخه دستی و هم در نسخه اتوماتیک عرضه می شوند و قیمتی مشابه یکدیگر دارند. به ادامه
پژو پارس از جمله محصولاتی است که در بازار ایران هنوز هم طرفداران زیادی دارد. حدود 16 سال از معرفی اولین نمونه این خودرو می گذرد و همچنان پس از گذشت مدت ها با همان شکل و ظاهر اولیه و تغییرات اندک هر ساله به فروش می رود. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
بازار ایران در سال های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای
یکی از کراس اوورهای محبوب در کشورمان را بایستی سانگ یانگ تیوولی نامید، محصولی کرهای که توانسته به واسطه قیمت خوب در کنار طراحی دلفریب و سایز جمع و جور خودش، تبدیل به یکی از انتخابهای اصلی برای رنج قیمتی ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان شود، محصولی که البته قرار بود زیر ۱۰۰ میلیون بها داشته باشد اما مطابق داستانهای همیشگی، خیلی زود از این رقم فاصله گرفت
رشد صنعت خودروسازی چین به لطف بازار خوب در کشورهایی مانند ایران بر کسی پوشیده نیست. اما همه محصولات چینی قرار نیست با کیفیت و یا بیکیفیت باشند. بعضی از این خودروها کیفیتی برابر با خودروهای کرهای و بعضی از آنها کیفیتی مایوس کننده دارند. خودروسازی چری یکی از برترین برندهای چین محسوب میشود که همیشه به دنبال رشد بوده است، مدیران خودرو به عنوان
اپتیما 2017 ، یک خودرو سواری نیمه لوکس سایز متوسط است که اغلب مشتریانی را که دنبال یک خودرو جادار و شیک میگردند؛ با ویژگیهای خوب و کیفیت بالایش جذب میکند. با ما همراه باشید تا ۷ دلیل برای خرید اپتیما را مورد بررسی قرار دهیم: به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تا چند سال پیش اگر نامی از چین و جنس چینی به میان میآمد، نا خودآگاه عدم کیفیت آن محصول، در ذهنمان نقش میبست. چند سالی است که چشم بادامیها پا را فراتر از آنچه تصورش را میشد، گذاشتهاند، این کشور پهناور ابتدا با کپی برداری بی عیب و نقص از برندهای معتبر بازار، سعی در جذب مشتریان سرتاسر جهان داشت؛ اما پس از مدتی، خود وارد این عرصه شده و توانست با
اگر این چند وقته قصد خرید خودرو کرده باشید، حتما این حس سردرگمی برای شما هم پیش آمده که کدام را انتخاب کنم، با این تنوع زیاد بازار و البته قیمت سرسام آور و در بیشتر موارد غیر منطقی، قطعا انتخابهایی که پیش رویمان داریم هم زیادند و هم بسته به کلاسی که مورد نظرمان است، کم! اگر بخواهیم بودجه کم و متوسط را هدف قرار دهیم، به تعداد زیادی خودروی چینی و
خودروسازی کشور ما همیشه با پژو فرانسه عجین بوده است و سالهاست خودروهای این برند بر روی خط تولید ایران خودرو حضور دارند و بنظر نمیرسد که این خودروساز ایرانی حالا حالاها قصد دل کندن از محصولات قدیمی پژو را داشته باشد. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
با بالا گرفتن تب شاسی بلندسواری، کم کم شاهد آن هستیم که خودروسازان مختلف علاوه بر داشتن یک یا چند نماینده در این سگمنت پرطرفدار، نمونه های شبه شاسی بلندی از خودروهای هاچ بک را نیز تولید می کنند. خودروهای اینچنینی که در بازار کشور ما با اصطلاح «نیم شاسی» شناخته می شوند، این روزها بسیار پرطرفدار بوده و هر روز نمونه جدیدی از آنها معرفی می شود. تازه
وقتی صحبت از پراید و به قول نارنجیهای جاده مخصوص سایپا ۱۱۱، ۱۳۲ و … میشود، داد و فغان همه به آسمان بلند میشود. چراکه دیگر آنقدر منتقدان از بدیهای این خودرو صحبت کردهاند که زبانشان مو درآورده! وقتی سایپا تصمیم گرفت تا پروژه X100 را شروع کند، همه ما فکر کردیم که دیگر باید منتظر پرایدهایی جدید و باقابلیتهای بسیار باشیم. اما همینکه اولین پراید
پراید، محصولی پرطرفدار که زخم زبانهای زیادی را نیز روزانه میشنود. این خودرو با وجود اینکه باعث شده بخش وسیعی از مردم بتوانند دارای وسیله نقلیه شوند اما مشکلات بسیار زیادی دارد که تعدادشان از انگشتان دست نیز بیشتر هستند. اما شاید بتوان ضرب المثل معروف هر گلی خاری دارد را برای این خودرو برعکس کرد و گفت هر خاری شاید گلی هم دارد و در این صورت است که
حتما تاکنون نام موسسه JD Power را شنیدهاید. این موسسه جزء برترین موسسات سنجش کیفی خودروها در سطح جهانی بوده و اگر خودرویی موفق به کسب امتیاز مطلوب از این موسسه آمریکایی شود؛ آن را باید جزء بهترین تولیدات کمپانی سازنده آن خودرو بدانیم. به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
مدتی است که از عرضه ساینا توسط شرکت سایپا گذشته اما مدل هاچبک و شاید هم کراس آن با نام جدید یعنی کوییک هنوز وارد بازار نشده و قرار است اولین پیش فروش این خودرو در شهریور 96 صورت بگیرد. بعد از عرضه کوییک، سایپا قصد دارد تا ساینا را هم با گیربکس اتوماتیک روانه بازار کند. با ما در این مطلب همراه باشید تا این دو خودرو را با هم مقایسه کنیم. به ادامه