firefox
خودروهاي موجود
irankhodro
saipa
kermanmotor
briliance
Renault
kermanmotor
briliance
Renault

5 خودروی خوب که در ایران پر فروش نیستند


5 خودروی خوب که در ایران پر فروش نیستند
دید اکثر خریداران خودرو در بازار این است که خودرویی به‌روز و با تجهیزات کامل داشته باشند. برخی مواقع این نگرش باعث پیروی از عموم جامعه شده است و بسیاری از ماشین‌های خوب هم دیگر به چشم نمی‌آیند. این مسئله نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای جهانی هم پیش می‌آید. یعنی وقتی با استناد به مدارک و مشخصات به خودرویی نگاه می‌کنیم، احتمال آن زیاد است که ماشین مورد نظر از بسیاری جهات عالی باشد ولی در بازار از آن استقبال نشده باشد. در این بخش به این مسئله می‌پردازیم که از چه خودروهایی استقبال شایسته‌ای نشده است.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بررسی فنی رنو ساندرو و ارزش خرید در بازار ایران


رنو ساندرو,بررسی رنو ساندرو,مشخصات فنی رنو ساندرو اتوماتیک,ارزش خرید رنو ساندرو,مقایسه رنو ساندرو,تصاویر رنو ساندرو اتوماتیک,امکانات رنو ساندرو,تست رنو ساندرو,تجربه رانندگی با رنو ساندرو,رنو ساندرو,بررسی رنو ساندرو,مشخصات فنی رنو ساندرو اتوماتیک,ارزش خرید رنو ساندرو,مقایسه رنو ساندرو,تصاویر رنو ساندرو اتوماتیک,امکانات رنو ساندرو,تست رنو ساندرو,تجربه رانندگی با رنو ساندرو,
هفته‌ نامه تجارت‌فردا- رنو ساندرو را می‌توان خواهر تندر‌90 دانست، خودرویی که بر روی پلت‌فورم تندر‌90 توسعه پیدا کرد و دو سال بعد از معرفی این خودرو وارد بازار جهانی شد. البته ورود این خودرو به بازار ایران با تاخیر فراوانی همراه بود. ابتدا قرار بود این محصول همزمان با سایت‌های اصلی رنو در ایران تولید شود ولی تاخیر در قرارداد رنو در سال 1385 جلو این عرضه همزمان را گرفت. این تاخیر تا آنجا پیش رفت که نسل بعدی ساندرو هم در جهان معرفی شده بود ولی همچنان ساندرو نسل اول در ایران تولید نشده بود. ساندرو نسل جدید از نظر پلت‌فورم تغییرات اساسی نسبت به ساندرو نسل اول دارد. برای همین شرکت پارس‌خودرو و رنو اگر می‌خواستند ساندرو نسل جدید را در ایران تولید کنند هزینه تولیدشان آن‌گونه که مدیران این دو شرکت اعلام کرده‌اند افزایش می‌یافت، برای همین مدیران این دو شرکت در زمانی که ساندرو نسل دوم در جهان تولید می‌شد، نسل اول این خودرو را در ایران تولید کردند. با اینکه ساندرو نسل اول از برادر خود تندر‌90 ظاهر بهتری دارد ولی اگر ساندرو نسل دو به جای نسل اول در ایران تولید می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی با خودرو بسیار زیباتر و امروزی‌تر روبه‌رو بودند. غیر از این مورد برای عرضه ساندرو در هر دو مدل دستی و اتوماتیک هم میان مدیران پارس‌خودرو و رنو اختلاف عقیده بروز کرد.  مدیران رنو می خواستند خودرو را ارزان‌تر عرضه کنند اما مدیران پارس‌خودرو برای آنکه بازار محصول چینی‌شان یعنی برلیانس به هم نخورد می‌خواستند قیمت خودرو بیشتر شود، در نهایت ساندرو دنده‌ای 43 و ساندرو اتوماتیک 49 میلیون تومان عرضه شد، که به ترتیب قیمت هر دو مدل نسبت به تندر‌90 دنده‌ای و اتوماتیک پنج و دو میلیون تومان بیشتر شد. شاید اگر این دو خودرو با قیمتی معادل تندر‌90 در بازار خودرو ایران عرضه می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی گزینه بسیار بهتری نسبت به امروز برای خرید داشتند. البته همچنان هم ساندرو یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در بازار زیر 50 میلیون‌تومانی در ایران است. برای اینکه بفهمیم آیا خرید این خودرو مناسب است یا نه، به سراغ تست خودرو رفتیم. به همین منظور، یک خودرو ساندرو اتوماتیک به مدت دو روز در خیایان‌های تهران در سخت‌ترین شرایط ترافیکی و با کولر روشن مورد آزمایش قرار گرفت.
 
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مشخصات کامل وانت پیکاپ ريچ محصول شرکت پارس خودرو


مشخصات فنی وانت پیکاپ ريچ,مشخصات کامل فنی وانت پیکاپ ريچ,قیمت وانت پیکاپ ريچ,مشخصات فنی وانت پیکاپ ريچ,مشخصات کامل فنی وانت پیکاپ ريچ,قیمت وانت پیکاپ ريچ,
 خودروي پیکاپ ريچ يكي از محصولات مهم براي سليقه هاي خاص در خودرو است. ريچ خودرويي جذاب، كارآمد، خانوادگي و براي مشترياني است كه ماجراجوئي را در برنامه سفرهاي خود پي ريزي كرده اند.پیکاپ ریچ در شرکت پارس خودرو جایگزین نیسان پیکاپ این شرکت شده است. ريچ، خودرويي است چند كاره كه با قدرت تحسين برانگيز خود، آماده پاسخگوئي به نياز خريداران خودروهاي كار، خودروهاي خانوادگي و خودروهاي كاربردي است. اين خودرو مي تواند خودرويي هاص براي مشتريان خاص باشد!

مشخصات کامل خودروی سیتروئن زانتیا محصول شرکت سایپا


مشخصات فنی زانتیا,مشخصات فنی سیتروئن زانتیا,مشخصات کامل فنی زانتیا سایپا,مشخصات فنی زانتیا,مشخصات فنی سیتروئن زانتیا,مشخصات کامل فنی زانتیا سایپا,
زانتيا محصول مشترك شركت سايپا با سيتروئن فرانسه مي باشد . شايد به جرأت بتوان گفت زانتيا يكي از بهترين محصولاتي بوده است كه در تاريخ خودروسازي كشور توليد شده است . قدرت بالاي موتور به همراه گيربكس سنكرونيزه آن سبب مي شد كه هرجاده اي براي اين محصول به راحتي دست يافتني باشد . خودروی زانتیا در پاییز 1389 از خط تولید شرکت سایپا خارج گردید.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشخصات تکمیلی خودروی نیسان تیانا شرکت پارس‌خودرو در دو مدل فول و نیمه‌فول


نیسان تیانا,مشخصات فنی نیسان تیانا,قیمت نیسان تیانا,مشخصات کامل نیسان تیانا,بررسی نیسان تیانا,مشخصات کامل فنی نیسان تیانا,نیسان تیانا,مشخصات فنی نیسان تیانا,قیمت نیسان تیانا,مشخصات کامل نیسان تیانا,بررسی نیسان تیانا,مشخصات کامل فنی نیسان تیانا,
 نیسان تیانا صدرنشين چندين ساله خودروهاي داخلي است. خودرويي كه هميشه عنوان اول را در بررسي هاي كيفي بدست آورده است و محصولي لوكس با قابليت هاي خيره كننده است. تيانا را برترين خودرو مونتاژ در داخل کشور مي خوانند. البته این خودرو از سال 92 دیگر در شرکت سایپا تولید نمی‌شود.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

معرفی و مشخصات تکمیلی خودروی آریو S300 (زوتی) شرکت سایپا


آریو S300,مشخصات فنی آریو S300,بررسی کامل آریو S300,مشخصات فنی کامل آریو S300,شرایط فروش آریو S300,مشخصات فنی زوتی سایپا,مشخصات کامل فنی سایپا آریو S300,آریو S300,مشخصات فنی آریو S300,بررسی کامل آریو S300,مشخصات فنی کامل آریو S300,شرایط فروش آریو S300,مشخصات فنی زوتی سایپا,مشخصات کامل فنی سایپا آریو S300,
طراحي منحصر به فرد خودروی آریو S300 (زوتی) با الگوبرداري از محصولات موفق روز جهان جلوه ويژه اي را به دنياي بيروني خودرو داده است. تزيينات داخلي و همچنين رعايت استانداردهاي ارگونومي در طراحي صندلي ها حس امنيت و آرامش ويژه اي را به سرنشينان اين خودرو القاء مي نمايد. ويژگي هاي فوق به همراه بدنه مقاوم ، گيربكس اتوماتيك ، سيستم هوشمند مسيرياب (GPS) ، سنسور دنده عقب و سيستم مولتي مديا از اين محصول يك خودرو ايدآل براي خانواده ها بوجود آورده است. موتور 1.6 ليتري آريو با قدرت 127 اسب بخار استاندارد هاي زيست محيطي و بويژه استاندارد يورو 4 اروپا را دارا مي باشد.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آشنایی با هیوندای سوناتا هیبریدی 2016 در ایران


هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,تصاویر هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,قیمت هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,بررسی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,تست هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,بررسی فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,مقایسه فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016 و سوناتا,هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,تصاویر هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,قیمت هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,بررسی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,تست هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,بررسی فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016,مقایسه فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2016 و سوناتا,
درحالیکه حدود یکسال از آمدن تویوتا کمری هیبریدی به بازار ایران می‌گذرد، قلمرو فرمانروایی این ژاپنی حالا با تهدیدی کره‌ای روبروست؛ تهدیدی بسیار جدی با نام هیوندای سوناتا هیبریدی.  به نقل از کالایاب خودرو، سوناتا هیبریدی مدل کاملا جدیدی نیست که از دیدنش ذوق‌زده شویم؛ این هیبریدی را نخستین‌بار در نسل ششم (سوناتا YF) و با ظاهری ناموزون و تاحدودی زشت دیدیم! اما خوشبختانه در نسل هفتم (سوناتا LF) هیوندای ظاهر کلی خودرو را تغییر نداده و تنها جزئیاتش را دستکاری کرده است. در تصاویر زیر تفاوت سوناتا هیبریدی با نسخه استانداردش را مشاهده می‌کنید.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

آشنایی با سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت در ایران


سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,تصاویر سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,مشخصات فنی سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,قیمت سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,بررسی سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,تصاویر سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,مشخصات فنی سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,قیمت سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,بررسی سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت,

حدود 1 ماه از آمدن سوزوکی گرند ویتارا فیس‌ لیفت به بازار می‌گذرد ولی آیا امکانات این فیس لیفت بیشتر از گرند ویتارای سابق است یا نه؟ گرند ویتارا محبوب‌ترین سوزوکی بازار ایران است که امسال جشن 28 سالگی‌اش را گرفت. گرند ویتارا در سال 1386 ، در شرایطی که رونیز در دل متقاضیان شاسی‌بلندهای آفرود جایش را باز کرده بود، مهمان جاده‌های ایران شد. در آن زمان تنها 2 سال از عرضه جهانی نسل سوم این ژاپنی می‌گذشت و به همین دلیل مشتریان ایرانی با خودروی نسبتا به‌روزی در بازار مواجه شدند ولی این خودروی به‌روز قریب 9 سال روی خط تولید باقی ماند و از سر جایش تکان نخورد!یکسال بعد از عرضه گرند ویتارا در ایران، سوزوکی مدل‌های 2008 آن‌را با تغییراتی تازه معرفی کرد که مهم‌ترین آن حذف انجین 2.0 لیتری 140 اسبی بود تا از این به بعد انجین 2.4 لیتری 164 اسبی آن (یا 169 اسبی به قول ایران خودرو) پیشرانه استاندارد بنزینی آن باشد. خوشبختانه این انجین به ایران هم آمد ولی متاسفانه 9 سال تولید مداومش آن هم بدون هیچ تغییر محسوسی، فرصتی ناب برای شاسی‌بلندهای کره‌ای به وجود آورد تا این ژاپنی با کیفیت را به حاشیه بکشانند و البته موفق هم شدند. اما گرند ویتارا از طرف دیگر باید با مشکلات دوران تحریم هم دست و پنجه نرم می‌کرد؛ تحریم‌ها آنچنان جدی بود که بعد از چندین‌بار توقف مقطعی تولید گرند ویتارا، حتی در سه ماهه نخست 95 که دوران پسابرجامی تازه شروع شده بود تولید آن با 96% کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل، مجموعا به 11 دستگاه رسید؛ یعنی حدود 4 دستگاه در هر ماه! نهایتا با شروع تابستان 95 تولید گرند ویتارا به پایان رسید تا اینکه بعد از وقفه‌ای 2 ماهه نسخه تازه‌ای از گرند ویتارا وارد خط تولید ایران خودرو مشهد شد؛ درحالیکه همه چشم به راه نسل جدید گرند ویتارا بودیم اما ایران خودرو غافلگیرمان کرد!
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تویوتا هایلوکس 2016 ; جان‌سخت دوست داشتنی


تویوتا هایلوکس 2016,مشخصات فنی تویوتا هایلوکس 2016,قیمت تویوتا هایلوکس 2016,تصاویر تویوتا هایلوکس 2016,تویوتا هایلوکس 2016,مشخصات فنی تویوتا هایلوکس 2016,قیمت تویوتا هایلوکس 2016,تصاویر تویوتا هایلوکس 2016,
در سالیان اخیر بازار پیکاپ ها با رشد مواجه بوده و مدل‌های گوناگونی عرضه شده‌اند. نیسان و فورد به تازگی پیکاپ های کاملاً جدید خود را به بازار فرستاده‌اند درحالی‌که فیات، رنو، جیپ و حتی مرسدس بنز نیز به زودی پای در این وادی خواهند گذاشت. اما اگر تاریخچه را در نظر بگیریم، این تویوتا هایلوکس است که مهم‌ترین مدل لقب خواهد گرفت. بیش از 18 میلیون تویوتا هایلوکس از سال 1968 تاکنون فروخته شده که آن را به پرفروش‌ترین تراک دنیا بدل نموده است. هایلوکس در برخی از مکان‌های کره‌ی زمین که زندگی کردن در آن بسیار سخت است به خوبی دوام آورده و بنابراین لقب جان‌سخت کاملاً برازنده‌اش است. مدل جدید هنوز هم نیمرخ قابل شناسایی دارد اگرچه که جلوپنجره‌ی کرومی آن و چراغ‌های LED روز روشن نمایی شبیه شاسی بلندها را به هایلوکس بخشیده است. این خودرو در تمامی ابعاد بزرگ‌تر از قبل است و مهم‌تر اینکه از محفظه‌ی بار بزرگ‌تر سود می‌برد که نسبت به هایلوکس قدیمی 130 میلی‌متر عریض‌تر است. این خودرو همچنین می‌تواند تا 3200 کیلوگرم بار را نیز بکشد که اگرچه رقم بالایی است اما در پس نیسان ناوارا قرار می‌گیرد.  داخل کابین شاهد بهبودی عظیم نسبت به مدل پیشین هستیم. پلاستیک‌های شل و ول و سوئیچ‌های از مد افتاده حذف شده و بجای آن از داشبوردی استفاده شده که نما و احساسی شبیه خودروهای مسافری تویوتا دارد.  هنوز هم پلاستیک‌های سخت زیادی وجود دارند که به شما یادآوری می‌کنند که در یک پیکاپ هستید اما هم‌اکنون هایلوکس می‌تواند در بحث کیفیت کابین به نیسان ناوارا NP300 تنه بزند. مدل حاضر در تست از لیست تجهیزات بالایی نیز سود می‌برد که صفحه لمسی 7 اینچی، رادیو DAB و بلوتوث، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع و استارت بدون کلید از آن جمله‌اند. موقعیت رانندگی و نشیمنگاه بالاتر باز هم یادآوری می‌کنند که در یک خودروی کاری نشسته‌اید اگرچه که فضای معقولی برای چهار سرنشین بالغ در مدل دوکابین وجود دارد. هایلوکس با پیشرانه‌های 2.4 و 2.8 لیتری دیزل در دسترس است. گشتاور خوب 400 نیوتون متری پیشرانه‌ی 2.4 لیتری 60 نیوتون متر بیشتر از گشتاور ارائه شده توسط پیشرانه‌ی 3 لیتری قدیمی است اما این مقدار کمتر از رقبای سرسختی چون L200 و ناوارا بوده و بنابراین خیلی نمی‌تواند در برابر آن‌ها قوی عمل کند. گیربکس 6 سرعته خودکار نیز کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند. این گیربکس در شهر به حد کافی نرم است اما برای معکوس کشیدن سست و بی‌حال بوده و در دنده‌ی مناسبی که باید باشد قرار نمی‌گیرد و اغلب باعث می‌شود تا دور پیشرانه در بالا حفظ شود. این گیربکس اتوماتیک آلایندگی بیشتری را هم نسبت به نسخه‌ی دستی تولید می‌کند. هنوز هم علیرغم استفاده از طراحی فنرهای تیغه‌ای در عقب، هایلوکس به‌طور شگفت‌انگیزی سواری خوبی دارد. جیغ زیاد لاستیک‌ها وجود دارد اما سواری راحت بوده و فرمان نیز با دقت عمل می‌کند و با در نظر گرفتن فاصله‌ی افزایش یافته، کنترل حرکات بدنه نیز خیلی بد نیست. همانند اکثر پیکاپ ها، اگر محفظه‌ی بار خالی باشد، کیفیت سواری می‌تواند کمی فنری و به اصطلاح الاکلنگی شده و انعطاف قابل تشخیصی در شاسی وجود دارد.آزمون واقعی هایلوکس در هنگام رویارویی واقعی با میتسوبیشی L200 خواهد بود اما برخورد اول با این خودرو بسیار خوب بوده است. تا زمانی که در شهر رانندگی نمی‌کنید ما گیربکس اتوماتیک را توصیه نمی‌کنیم به علاوه مدل‌های Invincible-spec نیز بهای ارزانی ندارند. هرچند کابین هایلوکس بسیار دل‌پذیرتر از قبل شده و برای رانندگی نیز متمدنانه‌تر رفتار کرده و البته با افزایش فضای بار کاربرد بیشتری نیز دارد.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها


عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها
در همه خودروهاي رايج، تسمه ای وجود دارد که  قطعاتی از جمله دینام، واترپمپ، کمپرسور كولر و  احتماال فرمان هيدروليك از آن استفاده میکنند.  چون معمولا این تسمه از بیرون نصب میشود  بنابراین میتوانید آن را از قسمت جلوی موتور  ببینید. البته در خودروهای دیفرانسیل جلو، موتور  اغلب به صورت عرضي نصب میشود. تسمه معمولا  یک نوار مارپیچ است که حول پولي هاي گوناگون  حرکت میکند. اگر پوسیدگی يا فرسودگي از جمله  ترک، ساییدگی و موارد مشابه به آن در تسمه  مشاهده کردید، باید برای تعویض آن اقدام کنید.  تسمه نیز مانند دیگر قطعات خودرو عمر مفیدی دارد  و باید در زمان معینی عوض شود تا مانع آسیبهای  شدید و جدی به موتور خودرو گردد. اغلب موتورها یک تسمه تایمینگ يا زمان‌بندي نيز دارندکه از دید پنهان است که میل‌لنگ در قسمت پایین موتور را به سرسیلندر در قسمت بالا وصل می‌کند. این تسمه باز و بسته شدن سوپاپ‌ها را کنترل می‌کند. بسیاری از موتورها از زنجیر تایمینگ به جای تسمه استفاده می‌کنند. تفاوت کلیدی زنجیره تایمینگ در این است که معمولا به تعویض دوره‌ای نیاز ندارد. تسمه تایمینگ معمولا بعد از طی مسافت 60 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارد كه البته زمان درست آن را بایددر دفترچه راهنماي خودروتان ملاحظه كنيد. اگر تسمه تایمینگ پاره شود، خودرو خاموش خواهد شد و دیگر قادر نیستید آن را روشن کنید،‌اما در بعضی خودروها بعداز این که تسمه تایمینگ پاره شد، می‌توان دوباره آن را روشن کرد. اما درنظر داشته باشید که به خاطر دینام، زیاد نمی‌توانید رانندگی کنید. بدون دینام، باید به نیروی الکتریکی حاصله از باتری اتکا کنید. با این که تسمه می‌تواند بیش از 160 هزار کیلومتر دوام داشته باشد اما باید به صورت دوره‌ای بازرسی شود. اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کنید. اين در بعضی از خودروهای امروزی مانند هیوندای که چهارسیلندر است بعد از شش سال یا 96 هزار کیلومتر و یا بعد از دو سال یا 24 هزار کیلومتر صورت می‌گیرد. فولکس واگن این کار را بعد از 64 هزار کیلومتر توصيه مي‌كند اما در بعضی از خودروهای فورد بعد از طی مسافت 160 هزار کیلومتر اين كار صورت می‌گیرد. هزینه تعویض تسمه دينام در کشورهای مختلف فرق می‌کند که از 75 تا بیش از 150 دلار متغیر است. گاهی اوقات ممکن است با شنیدن سیگنال‌های هشدار متوجه شویدکه زمان تعویض تسمه فرارسیده است؛ هنگامی که موتور را روشن کرده و یا شتاب می‌گیرید، صداهای قیژقیژ از تسمه دينام می‌شنوید.
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

خودروهای موجود شرکت

ساعات کاری شرکت

9 صبح تا 5 بعد ازظهر
پنجشنبه ها 9 صبح تا 2 بعدازظهر

جهت اطلاع از نحوه فروش نقدی و اقساطی خودرو با شماره تماس 77164810-021 | 77480480-021 تماس حاصل فرمایید.
و میتوانید جهت مراجعه حضوری در ساعات کاری شرکت به آدرس تهران ، خیابان امامت ، پایین تر از میدان امامت،نبش کوچه بهروز صنعتی ، پلاک 46 و 2 مراجعه فرمایید.

لینک های مفید

برای ثبت آدرس سایت در لینک های مفید مشخصات و توضیحات مربوط را به آدرس ایمیل info@padidekhodro.ir ارسال نمایید.

تقویم

«  دی 1395    »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

نظر سنجی

میزان آشنایی شما با شرکت پدیده خودرو تیراژه ؟

خدمات پالیش

فروش اقساطی خودرو